1. Każda reklama powinna być przygotowana zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji oraz powszechnie akceptowanymi zasadami prowadzenia działalności gospodarczej (art. 8). Reklama nie może powodować żadnych uciążliwości lub niedogodności dla klienta – w szczególności z odbiorem przekazu reklamowego nie mogą się wiązać żadne dodatkowe koszty ponoszone przez klienta (art. 9).Reklamy powinny być formułowane w taki sposób, by nie nadużywały zaufania konsumenta, ani nie wykorzystywały jego braku wiedzy lub doświadczenia (art. 10).Żadna reklama nie powinna podważać społecznego zaufania do reklamy w ogóle (art. II).Reklamy powinny być łatwe do zidentyfikowania – bez względu na ich formę i użyty środek przekazu.
Dodane dnia Styczeń 17th, 2014 przez Jeremi
KAŻDA REKLAMA

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )