Wysunięte tu kolejno na plan pierwszy ograniczenia aksjologiczne i hi- storycznofilmowe, widziane jako integralna całość, determinują nieuchronnie każdą hipotetyczną sytuację badawczą dotyczącą kwestii autora i autorstwa w filmie. Lecz komplikacje owe nie eą nigdy przeszkodą generalnie uniemożliwiającą podjęcie głębszych badań: zarówno w odniesieniu do planu współczesności, jak i wszelkich innych, których celem byłaby rekonstrukcja określonego stadium empirli historycznej kina. Fakt, że przyglądając się problematyce autorstwa i »autorom jak się należy” (określenie Andrew Tudora) dokonujemy aksjologicznie motywowanych wyborów, że cełe zjawisko podlega przemianom i że wszelkie spojrzenie nań nie jest nigdy zupełnis bezinteresowne, stanowi bowiem projekcję tych wartości, które sami uważamy za cenne w aktualnym rozwoju sztuki filmowej; – nie przekreśla wcale sza.ns badacza.
Dodane dnia Lipiec 16th, 2016 przez Jeremi
MOTYWOWE WYBORY

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )