Jeżeli reklama ukazuje się w środku przekazu zawierającym serwis informacyjny lub materiały redakcyjne, winna być od nich wyraźnie oddzielona w sposób nie budzący jakichkolwiek wątpliwości (art. 12).Cały rozdział trzeci Kodeksu poświęcony jest „reklamie niedozwo- lonej”. Do takiej reklamy jego twórcy zaliczają reklamę produktów nie dopuszczonych do legalnego obrotu, np. narkotyków (art. 13). Zgodnie z art. 14 reklama nie powinna:bez uzasadnionych potrzeb bazować na wykorzystywaniu czyje- gokolwiek lęku,odwoływać się w negatywny sposób do przesądów, uprzedzeń i zabobonów, zawierać treści, które mogłyby prowadzić do aktów przemocy lub propagować je, wyrażać aprobaty dla dyskryminacji ze względu na przynależność rasową, religijną, płeć, przekonania polityczne, kalectwo bądź jakąkolwiek chorobę.
Dodane dnia Styczeń 1st, 2014 przez Jeremi
REKLAMA PRODUKTÓW NIEDOPUSZCZALNYCH

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )