Dział czwarty dotyczy porównywania produktów. Zwraca się uwagę, że porównywanie może być trudne dla dzieci. Dlatego powinno być ono oparte na faktycznych produktach i dokonane w sposób zrozumiały dla dzieci. Reklama porównawcza powinna zawierać faktyczne informacje na temat porównywanego produktu lub jego wcześniejszej wersji. Porównywanie powinno być przeprowadzone w formie całkowicie zrozumiałej dla dzieci. Porównywanie powinno dotyczyć faktycznych i adekwatnych właściwości.W dziale piątym porusza się problem osobistej promocji oraz promocji za pośrednictwem wydawnictw. Zwraca się uwagę, by: reklamujący towar opierali się na swoich osobistych doświadczeniach z nim związanych; osoby występujące jako eksperci powinny dysponować faktyczną ekspertyzą produktu.
Dodane dnia Maj 23rd, 2014 przez Jeremi
REKLAMA PORÓWNAWCZA

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )