Większość uczniów chętnie przystaje na taki układ, ale nie „faceci”. Odrzucają autorytet moralny, na którym opiera się struktura szkoły, a czynią to, rozsądnie wykal- kulowawszy swoje szanse na sukces i realistycznie oceniwszy wymagania stawiane na tych stanowiskach pracy, jakie najprawdopodobniej będą dla nich dostępne. Willis zauważył, że odrzucając proponowany układ, „faceci” tworzą ramy własnej kulturyjako swego rodzaju twórcze przetworzenie przesłania, z jakim wychodzi do nich szkoła.Chociaż na długą metę opór „facetów” jest dla nich samych szkodliwy, to doraźnie przynosi efekty. Wypracowując w szkole własną, opozycyjną kulturę, dobrze przygotowują się do tego, co ich czeka w murach zakładów pracy.
Dodane dnia Czerwiec 2nd, 2010 przez Jeremi
WIĘKSZOŚĆ UCZNIÓW

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )